pondělí 31. března 2014

Tak a je tu TAG...

Obrázek
Nestíhám se divit, jak čas rychle letí. Pořád mám co dělat a ani nepřijde, že už je to zase tak dlouhá doba od posledního článku. Abych tu nit čekání něčím přerušila, tak jsem si pro vás připravila tag.

Už je to chvíli, co mě do tagu 15 podivných faktů o mně nominovala oblíbenkyně Kamush z blogu My purple Ice Cream a dnes jsem objevila nominaci i od Teress z blogu Moje malé radosti, takže rychlý příspěvek se celkem sám nabízel...

1) Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina?
Protože se jmenuju Katka, tak se samozřejmě nabízejí všelijaké obdoby tohoto jména, ale mezi mé fakt oblíbené patří Kačaba...
Obrázek
2) Jaký máš zlozvyk?
Jako každý druhý člověk jich mám víc než dost, ale asi je ani jako zlozvyky nevnímám, protože si žádný nemůžu uvědomit.

3) Máš nějakou fóbii?
joooo... batrachofobii :-D
Obrázek

4) Jakou písničku si nejraději zpíváš?
Je jich spousta, hodně jsem ovlivněná tím, co jsem naposledy zaslechla... ale velmi často to jsou právě "kluci wohnutý"

5) Co tě dokáže vytočit?
Nespolehlivost a lidská "vyčůranost"

6) Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní?
Většinou se snažím zabavit ruce, aby to na mě nebylo poznat a tak si hraji s brýlemi nebo vlasy.

7) Na které straně postele spíš?
To záleží na úhlu pohledu, ale když na ní ležím, tak je to ta levá strana.
Obrázek

8) Jaké pití si objednáváš v restauraci/v baru? 
Džus s vodou a nebo s rumem ;-)

9) Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
První veliký plyšák, co si pamatuje (a se kterým památečně sdílím pokoj do teď) je medvěd.

10) Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?
ODLIČOVAT SE, ODLIČOVAT SE, ODLIČOVAT SE... ikdyby v nouzi nejvyšší stolním olejem :-D
Obrázek

11) Jakým směrem stojíš ve sprše?
???? :-D

12) Umíš něco zvláštního se svým tělem?
Ani nevím...

13) Které je tvoje nej nezdravé jídlo?
Domácí kyselica... a ta maminčina, to je blaho :-D
Obrázek

14) Jakou frázi nejčastěji používáš?
Na frázi si nevzpomenu, ale "prostě" a "jakože" byli v mém vnitřním slovníku jednu dobu naprosté jedničky.

15) V čem spíš? 
V posteli ;-)

A aby toho nebylo málo tak v rychlosti ještě i ten druhý tag...
1) Dáš peníze raději za kosmetiku nebo za oblečení?
Horší otázka by nebyla??... ale poslední dobou vede jednoznačně kosmetika.
2) Co v poslední době sleduješ za seriál?
Teď už pravidelně asi nic, ale New Girl, 2 Broke Girls a Akward se mi hodně líbily.

3) Jaký by si doporučila film?
Těch je... ale kdo ještě neviděl starý film Kokain, tak ten by ho vidět určitě měl.
Obrázek

4) Najíš se raději v restauraci nebo doma?
Nevadí mi ani to ani to... ale v restauraci je to snad o něco rychlejší a pohodlnější.
5) Maso nebo zelenina?
Maso mám ráda a občas mu neodolám, ale zeleninu potřebuji dnes a denně.
Obrázek

6) Jaký blog nejčastěji čteš?
Je jich hodně a tak odkazuji na lištu vlevo, kde se objevují nové články mých oblíbenců.
7) Je lepší město nebo vesnice?
Jak na co... ikdyž relaxovat, žít a užít si, lze jak ve městě, tak na vesnici. Ale ačkoli jsem z vesničky, tak spíše tíhnu k městu.
8) Co si myslíš o produktech Apple? (Popřípadě vlastníš nějaký?)
Značky elektroniky jdou tak nějak mimo mě. Řeším funkčnost, né jméno a renomé.
9) Jaký je Tvůj názor na TAGOVÉ články?
Ne každý tag čtu, ale dnes mi to "ulehčilo" práci a zpříjemnilo den.
10) Jaká je Tvoje nejoblíbenější činnost?
Tanec

Doufám, že jste se zdárně propracovali až k posledním řádkům a že jste neodpadli hned v počátku.
A napište mi jak to máte vy? Jestli něco vnímáte zaručeně jinak nebo naopak naprosto stejně?


9 komentářů:

  1. Džus s rumem?? To zkusím někdy!

    OdpovědětVymazat
  2. S tím džusem a rumem jsi mě dostala, zlato :D To jsem ještě nikdy nepila, ale asi vyzkouším :-P Super tag :*

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata, doporučuji zejména džus jablečný a ananasový, ikdyž černý rybíz patří také k mým oblíbeným :) ALE pozor, ikdyž to není moc cítit a dobře to chutná, tak to taky fest opíjí ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty brďo, džus s rumem jsem teda ještě nezkoušela a popravdě by mě to ani nenapadlo. Musím to vyzkoušet někdy doma, ať na mě všichni nehledí v hospodě jak na blba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat, že v hospodě na mě taky koukají jak jelita, ale tam, kde nejsem nováčkem si už stihli zvyknout ;-)

      Vymazat
  5. aj u mna vedie minanie penazi na kozmetiku :) to je udel nas blogeriek :)


    Ak mas rada Niveu pozyvam na giveaway o nove telove mliecka, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je teda úděl za trest, ale prostě to nejde přestat :-D

      Vymazat
  6. Mám moc ráda tenhle tip článků :) Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...