středa 19. března 2014

Nový "morous" Glamorous... Brown

Obrázek
Možná se vám už taky někdy stalo, že jste se něčím neskutečně nadchli a zklamali současně. Nejhorší je, když se nedokážete rozhodnout, který z těchto pocitů převažuje. A tak jste buď střídavě jedno a pak to druhé a nebo stejně jako já, máte tyhle pocity opravdu současně... a přitom se nestíhají neutralizovat...

Vím, že to zní zvláštně, ale přesně tak to teď mám... a kdo, že je viníkem? Je jím nenápadná stříbrná společnice od Alverde. Dlouho pokukuji po jejich rtěnkách, neustále se však nemůžu rozhodnout, kterou a jak moc nutně ji potřebuji nebo ta, co by se hodila tam zrovna není. Už je to sice pár dní (možná týdnů), ale kupodivu se mi to teď tak sešlo, že jsem při bloumání obchodem narazila na jejich limitku Elegant Dark a konečně jsem si kamarádku do kabelky vybrala. Jedná se o odstín 20 Glamorous Brown. O její přitažlivosti vskutku není pochyb, mísí v sobě nejen hnědou, ale i velmi tmavě červenou barvu, opravdu příjemný a značně vyzývavý odstín, který neunikne žádnému pohledu. Její schopnosti a vlastnosti však vykrývají neskutečné nadšení z barvy.
 
20 Glamorous Brown
Nebudu chodit kolem horké kaše, ale rtěnka vysušuje. Nikdy dříve jsem problémy se suchými rty neměla, poslední dobou je to však u mě na denním pořádku. Nemohu tvrdit, že to není pouze můj subjektivní pocit, vzhledem k tomu, že mi rty vysychají. Její každé použití musí proto doprovázet (resp. předcházet) hydratace v podobě balzámu na rty... to bych jí však ještě byla ochotna odpustit...


Na slunci venku čerstvě po namalování
Ale to, co předvede po pár minutách na rtech, to považuji za neodpustitelné. Jak můžete vidět na následující fotce, tak rtěnka stéká do roztodivných map, které změní i ty nejsvůdnější rty v mapu povodí Moravy. Bohužel po delším nošení se rtěnka "rozteče" všelijak a mnohem znatelněji. Takže jediná možnost je ji neustále upravovat nebo se s ní prostě rozloučit. Dalším nešvarem, kterým rtěnka trpí, je rozpíjivost okolo rtů. S tím však pomůže zatočit jakákoliv hnědá tužka na rty obdobného odstínu nebo obratná ruka vybavená korektorem. Je to však další "práce" navíc.

Na denním světle v místnosti po pár minutách
Sečteno, podtrženo. 
Rtěnka má:
+ úžasný vintage odstín, který rozhodně uchvátí, milý malý obal, přírodní složení a nenápadnou vůni.
- schopnost vysušovat, rozpíjet se, stékat a není tak krémová jako jiné rtěnky.

Pokud vás odstín (případně přijatelná cena) neohromí natolik jako mě, nemá moc smysl ji (i přes krásné složení) kupovat. Já s ní i přes ty trable asi zůstanu alespoň dobrým známým. Ale příště se rozhodně rovnou vrhnu na hydratační rtěnku.

Jak to máte se rtěnkami Vy? Máte raději tmavší odstíny nebo spíše ty světlé?

8 komentářů:

  1. Záleží na náladě, ale většinou tmavší. No tahle teda vypadá fakt hezky, bohužel jen na prvním obrázku...Alverde rtěnku chci, ale ješt jsem nenašla správný odstín - a správný ester především.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem konečně našla správný odstín ve stálé nabídce, je to myslím odstín 10 (hydratační), ale je všude kam vlezu vyprodaný :-D

      Vymazat
  2. Miluju tmavé rtěnky, ale kvůli zubům je nenosím moc často :) Tahle má nádherný odstín, podobný mám taky od Alverde, ze staré kolekce Mademoiselle, ale takhle mě nezlobí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v těch tmavých postupně nacházím zalíbení, ale v mém okolí postrádám pochopení :-D

      Vymazat
  3. Ahh that color is so beautiful! I really enjoy it! c:
    I've missed you, Gleys! Hope you're doing well! xx

    <(") Hoda || JooJoo Azad ~ Free Bird

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi my dear Hoda! Thanks, this color is one of my favourite... i miss you too, so i must read your articles because i have again time for reading :-D i finally finish my study :-D

      Vymazat
  4. Na mě je hodně tmavá...

    Mimochodem jsem tě nominovala na mém blogu na TAG: Liebster Blog Award. (http://moje-male-radosti.blogspot.cz/2014/03/tag-liebster-blog-award.html)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...