pondělí 10. února 2014

Foukej, foukej větříčku...

Obrázek
Nevím, jestli je to neustálými změnami počasí nebo jestli jsem se jen nahodila do klasického zimního režimu, ale z věčného nestíhání jsem se přehoupla do chronického odkládání. A ejhle, ono už je to opravdu nějaký ten pátek, co jsem se ukázala i tady na blogu, ikdyž mi hlava hýří nápady. Zrovna tohle téma mám na programu naplánované už dlouho, tak jdeme na něj.


Samozřejmě se týká zimy a především neplechy, kterou umí vytvořit. Ačkoli nejsem zrovna krémový typ, tak přes zimu na ně nedám dopustit. To jak si zima, vítr a chlad umějí pohrát s kůží na rukách a obličeji si určitě dovedete představit a tak krém a rukavice jsou mými věrnými společníky. Mé ruce se nespokojí se vším a tak jsem se poohlédla i mezi produkty pro ty nejmenší. 

Nivea Baby Wind & Wetter Creme
Složení: paraffinum liquidum, cera microcristallina, talc (mastek/hydratovaný křemičitan hořečnatý), zinc oxide, hydrogenated castor oil, paraffin, panthenol, bisabolol, parfum.


Nivea ke mě doputovala spíše náhodně. Když už se mi doma nashromáždila větší kupička vzorečků (přiznám se, že ani nevím jak), tak jsem se vrhla právě na ni. Mezi prvními pocity, které se mi s krémem spojily je jeho zvláštní vůně, řekla bych, že dost příznačná pro "miminkovské" produkty. Příjemně se rozmazává a rychle vsakuje. Ale i přes dostačující rychlost vsakování zůstávají ruce mastnější. Kůže po namazání zůstavá vláčná a snad bych i řekla, že krém podporuje hojení. Odřeniny a suchá kůže se mi rozhodně po jeho používání zlepšily. Jen to složení se mi zrovna moc nelíbí: paraffinum liquidum a talc nepatří zrovna mezi prospěšné složky. Někoho může zarazit i zinc oxide, který může mírně vysušovat (narozdíl od složky paraffinum liquidum, která pro změnu promašťuje)...
 
V současné době by plné balení mělo mít tento obal:



Obrázek
Druhou rybkou uvíznutou v síti je Weleda.

WELEDA Baby&Kind Calendula Wind-und wetter balsam
Složení: Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Lanolin, Beeswax (Cera Alba), Calendula Officinalis Flower Extract, Fragrance (Parfum)*, Limonene*, Linalool*, Geraniol*, Citral*. *from natural essential oils


Rovnou se přiznám, že do tohohle mazadla jsem vkládala nejvíc nadějí. Ale předem avizuji, že zázrak se nekonal. Jedná se o balzám, takže krémovou konzistenci nečekejte. Na první pohled mi připomínal spíše řidší mast typu infadolan. Jak je vidět i na obrázku, balzám je dosti mastný a nevstřebává se úplně podle mých představ, takže testování netrvalo moc dlouho. Pocit mastných rukou mi nebyl zrovna příjemný. A pečující/hojivé účinky jsem postrádala úplně. Shrnuto, podtrženo. Weleda je dalším poličkovým "stojákem", kterého asi nevytahnu ani v nouzi nejvyšší.

Jaká ochrana na popraskané ruce se Vám nejlépe osvědčila?


4 komentáře:

  1. Vidím, že si na sebe patleš samé dětské krémy :D Bacha, aby Ti za chvíli nevzali občanku :D Na ruce jsem si oblíbila rukavice. Nic jiného mi téměř nepomáhá. A potom byl taky fajn Hemmel krém na ruce, ale ten se dá patlat jedině na vlhké ruce, což je krajně nepraktické. Teď momentálně mažu Lush - Helping Hands, a je mastný dost. Až na to jak zkysle smrdí se to dá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem poslední dobou v kontaktu jen s "pidilidmi" 3 a méně let, takže se už ničemu nedivím :-D mě nejvíce seděl krém z essence, ale to složení!! :-D

      Vymazat
  2. Gleys, nominovala jsem tě u sebe do TAGu, snad neva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, ale asi to u mě bude nějakou dobu trvat :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...