pondělí 20. ledna 2014

Liebster blog award

Už je to nějakou chvilku, co blogosvětem koluje TAG Liebster blog award. A teď dokoloval i ke mě, díky mé oblíbené Osamělé cyklistce. Tááákže pojďme v rychlosti na něj...

Podmínkou tagu je:
1) vymyslet deset zajímavých věcí o sobě
2) napsat, kdo Vás nominoval
3) odpovědět na deset otázek
4) nominovat pět blogerek, které mají méně než 400 pravidelných čtenář

1) Vše co si koupím, si musím co nejdříve obléknout. A to nejlépe hned po zakoupení... takže až uvidíte z kabinky toalety vycházet někoho v jiném oblečení než v jakém do ní vcházel, tak jsem to pravděpodobně já... ;-)
2) Miluju višně - vždy a všude! (a třešněmi taky nepohrdnu)... ke skoro úplné spokojenosti mi chybí ještě vzorované šaty, plavky, a že jsem skromná, tak by se mi hodil i deštník ;-)



3) Hodně lidí nechápe, že studuji ekonomii a přitom se věňuji zejména práci s dětmi, resp. veškeré praxe mám spíše pedagogické a animátorské.
4) Baterky mi dobíjí orientální tanec, indický tanec... a především úžasní lidé, která jsem díky němu poznala.


5) Když se učím a potřebuji se na něco soustředit, tak si pročesávám vlasy. O dost jsem tímto způsobem přišla :-D
6) Naprosto jsem propadla kouzlu Egypta.


7) Nemám moc ráda neředěný džus, nejraději ho mám s horkou vodou/čajem a se skořicí.
8) Když jsme už u osmičky, tak musím přiznat, že jsem zastáncem papírových fotek, opravdu je miluju a ráda se jimi obklopuji. Jen těch co jsou vystavené v pokoji je 88 :)



9) Moje největší tajnůstka... mám třináct žeber ;-D
10) Jsem spíše vyznavač čaje než kávy, a to hlavně mátového. Za jeho nejlepší kombinaci považuji směs máty, meduňky, mučenky a levandule.
Obrázek

A teď na těch deset putovních:
Jak dlouho máš založený blog?

Od 9.6.2013.


Máš nebo chceš tetování?
Nemám... a pokud se tetování = jehla, pak ani žádné rozhodně mít nebudu. Za to nějakého to tetování hennou, to bych si i vyzkoušela.

Bez které kosmetické věci nevyjdeš z domu?
Bez pomády na rty asi... ikdyž mnohokrát jsem vyšla jen s peněženkou a klíči.
 

Máš krátké nebo dlouhé vlasy?
Podle toho z které strany se mě díváš ;-)


Co si dáváš nejraději ve Starbucks?
Asi patří mezi hrstku těch, které tenhle trend neuchvátil a zatím jsem nezatoužila Starbucks vyhledat.
 

Jaké roční období máš nejraději?
Nejraději mám teplo, takže kdyby byla zima teplá a dalo se chodit bez zimníku, tak miluju i zimu.
 

Kniha nebo film?
Za poslední rok jsem tak málo četla, až je mi hanba. Už se opravdu těším až si na čtení zase najdu čas. Takže kniha.
 

Jak dlouho ti trvá než se nalíčíš?
Asi dlouho, v průměru je to půl hodiny. Ale když spěchám, tak mám i desetiminutovou verzi, tu ale využívám jen v opravdovém spěchu.
 

Nosíš umělé nehty?
Ne, kdysi na ples, či kam, jsem měla nalepené jen nějaké jednorázovky a přišly mi šíleně nepraktické vzhledem k jejich délce.  Takže o nich ani neuvažuji.
 

Nejoblíbenější blogerka
Oblíbených mám celkem dost, ale abych žádnou neopomenula raději nebudu jmenovat. Ale když se kouknete do levé lišty "Oblíbené blogy", tak určitě část z nich zahlédnete.

A koho nominuji jako dalšího?


Milionová máma
Milionová máma
My purple ice cream
My purple ice cream
Veronicca
Veronicca
Frammenti della mia vita
Frammenti della mia vita
Bellezza
Bellezza


A jak jste na tom vy?



18 komentářů:

  1. Propadla jsi kouzlu Egypta... znáš se s nějakými Egypťany, co žijou v ČR? :) Oni jsou hrozně milí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady neznám žádného, ale když jsme tam byly na dovolené tak jsme s jedním poznavali jejich zemi podle něho a né s průvodcem. Mě se líbí jejich historie už od mala a pak když jsem uviděla jejich hory, tak nic tak působivého jsem dlouho neviděla, úplně mě dostaly.

      Vymazat
    2. Já mám kamaráda Egypťana. Vydyndala jsem po něm ať mě učí arabsky, tak jsem na to zvědavá :)))

      Vymazat
    3. Tak to ti závidím, jednou bych se pár frází chtěla taky naučit :)

      Vymazat
  2. Hezké! :) Jak dlouho se věnuješ orientálnímu tanci a jak ses k tomu dostala??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vtipné, ale vyloženě jsem si ho nevyhledala já, ale on mě. Jednou jsme měli na táboře pozvanou lektorku, která učila děti základní kroky. A já jako správná vedoucí jsem se na to dala i já a od té doby v tom jedu, už to bude třetí rok :)

      Vymazat
  3. Orientální tanec. Och. Strašně ráda se dívám, když někdo tančí!

    OdpovědětVymazat
  4. To je hrozně zajímavý tag, nikde jem to ještě neviděla :-) A hrozně ráda se vždycky dozvím nějaké ty vyjímečnosti a sleduji, jestli nejsem v něčem stejná! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ráda čtu zajímavé tagy, tak snad se líbil i ten můj :)

      Vymazat
  5. Děkuju za nominaci, ale už jsem byla nominovaná 2x, tak další kolo asi vynechám.
    Moc se mi líbí tvoje vlasy, taky sem přemýšlela, že bych si nechala kousek hlavy vyholit, ale myslim, že by mi to moc neslušelo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok :) mě už vlasy pomalu dorůstají, teď jsem párkrát nestihla kadeřnici, ale už se těším až ten odrost zase shodím a budu mít svou milou pleš, kterou mé okolí nemá ani trochu rádo :-D (o to víc ji musím mít ráda já :-D)

      Vymazat
  6. To se hezky četlo! Čaje máme společné, nekafuju. A prohrabáváním vlasů jsi mi připomněla moje navíjení pramenů okolo prstů, mám to odmalička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poslední dobou začala kafovat nějak více než bych chtěla, ale asi spíš kvůli tomu "rituálu", že si člověk dá hrneček za den v poklidu s nějakou dobrotou... protože čaj nebo džus mám ve směs pořád. Ale abych nepropadla kávové závislosti, tak si dělám "obilňáky" a sladím si to medem a to je taky dobrý balzámek na duši.

      Vymazat
  7. Super článek.. A ten Egypt mě dostal, naprosto ho zbožňuju a ty fotky mi to jen připomněly :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to nadšení někdo sdílí... u nás doma o Egyptu už nechce nikdo ani slyšet :-D

      Vymazat
    2. :D Fakt? To mi přijde divné, u nás je sestřička šílenec do Egyptské kultury, historie, faraonů atd, tatínek do šnorchlování v Egyptě, já do šnorchlování, hotelů a jejich vonných esencí na které nemá tady u nás žádný parfém :P

      Vymazat
    3. ááááá... jejich olejové parfémy, to je slast :-D po horké vaně je vetřít do kůže a vonět si jak faraonova žena, to miluju :-D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...