neděle 5. ledna 2014

Jak zpříjemnit šatům pobyt ve skříni...

Obrázek
Je to už chvilku, co jsem u Blondies vyhrála její Andělskou giveaway, tímto jí ještě jednou děkuji... a s vámi bych se ráda podělila o radosti, které mě v balíčku čekaly.


V balíčku na mě čekala krabička se čtyřmi parfémovanými růžičkami z nepálené hrnčířské hlíny (jílu) s vůní růže. Prozatím jsem se s takovým produktem ještě nesetkala... Vždy když jsem přemýšlela čím skříň provonět, tak má kreativita skončila u pytlíku s aromatickými bylinkami. A ejhle, ona se dá skříním dodat svěží vůni i jinak.
Na krabičce je uvedeno, že parfémovaný jíl slouží k dekoraci a provonění prostor. Jednotlivé kousky jsou napuštěné vonnou esencí, která se postupně uvolňuje a vydrží vonět i několik týdnů. Dokonce je lze po vypotřebování vůně opět nastříkat jakýmkoliv parfémem. Ve skříni mi visí vždy dva kousky, které jsem v pytlíku pověsila na ramínko již před dvěmi či třemi týdny. Vůně růže nemůsí vonět každému, ale i přes to působí nenápadně a po otevření skříně je stále jemně cítit. Návštěvy šatníku jsou pro mě teď ještě příjemnější.

Součástí balíčku byly i dva vzorečky. Nejvíce mě zaujal vzorek arganového krému od Nobilis Tilia.
Nobilis Tilia arganový krém s rostlinným skvalenem
Složení: Macadamia Ternifolia Seed Oil, Aqua, Argania Spinosa Kernel Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Soduim Stearoyl Lactylate, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Xanthan Gum, Glyceryl Stearate, Squalene, Panthenol, Butyrospermum Parkii Seed Butter, Sodium Benzoate, Směs éterických olejů, Potassium Sorbate , Polyglyceryl-5 Oleate, Lecithin, Tocopherol,Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmiate, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Candellila Cera, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, * - z přírodních éterických olejů

Krém příjemně voní, dobře se roztírá a velmi rychle vsakuje. A to složení, to je paráda - certifikace CPK bio. Krémy používám denně pod make-up a po většině krémů se mi mastí pokožka. Po tomto jsem však takový pocit neměla, proto ho považuji za vhodný i pro běžnou péči o pleť. Určitě o něm budu do budoucna uvažovat. Jediné, co mě zatím odrazuje od koupě je cena (na oficiálních stránkách činí 444 Kč za 50ml).

Jak to vidí Jasmína? ;-)
Jak to vidí Jasmína?
A jak to vidíte vy? Co vy a krémy Nobilis Tilia a čím vám voní skříň?



2 komentáře:

  1. jeej ked mas rada Nobilis pozyvam na GA:
    Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...