pondělí 9. prosince 2013

Moje nové potěšení, aneb na co se brzy můžete těšit...

Obrázek
S blížícím se koncem roku člověk dohání co se dá. A ani já nejsem žádnou výjimkou. A přitom jsem na vše měla tolik času, jak ten bych teď potřebovala...




Ačkoli nemám času nazbyt, tak vždy si najdu nějakou tu minutku, abych si udělala radost, resp. abych si koupila něco pro radost. Postupně se mi pár těchto radostí nashromáždilo a chci se s vámi podělit o moje nové pomocníky, kteří mě naprosto uchvátili... takže na co se v příštích dnech můžete těšit:


Zatím vám přeji, co nejméně hektických dní a co nejvíce energie :)

10 komentářů:

  1. Vidím, že alverde to u tebe teďka fakt vyhrálo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem teď do něj úplně blázen, ale ta sůl mě teď taky naprosto nadchla a na sprej bione cosmetics si taky nestěžuju :)

      Vymazat
  2. Moc pěkný přírodní nákup !-D...těším se na Tvé postřehy, sůl se mi už zalíbila hned a nad tvářenkou Alverde pořád váhám, ale líbí se mi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším až postřehy sepíšu, ale už teď můžu říct, že tvářenka mě jen a jen těší a sůl si dávám už i na rychlou vanu :-D

      Vymazat
  3. Myslím, že s časem to mají všichni stejně, tak před koncem roku:) Já jsem teď třetí týden nemocná, takže nestíhám vůbec nic, ale je zajímavý, že taky mám čas nakupovat..a online nakupování je ještě horší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Online nakupování považuji taky za nejhorší :-D už jsem pokupovala i tam :-// :)

      Vymazat
  4. Hmm, to je ale Alverde sbírka :D A závidím tu sůl do koupele, nebo tedy spíše vanu, protože tu my nemáme :/ Zato máme "úžasný" sprcháč.. Achjoo :D

    OdpovědětVymazat
  5. Looks like a great purchase!! I wish you much energy and happiness, too! Hope you had happy holidays! xx

    <(") Hoda
    www.joojoo-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Hoda I like to read your comments :x and you're right, it was great purchase, thanks for wishes, i wish you happiness and health

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...