středa 27. listopadu 2013

Bez obočí nejsou oči...

Když jsem si to, kterési brzké ráno, pádila vlakem městu vstříc a snažila se dohnat, co jsem v noci nenaspala, napadlo mě "kolik lidí zvedá nohy, když jede vlak po městě přes vodu?". Pak jsem zase upadla do příjemné dřímoty... další pootevření očí mě, ale dokonale probudilo.


Nikdy jsem nějak moc neřešila obočí nebo jeho přesné tvary, až tak hrozné mi snad nenarostlo, ale při pohledu do odrazu v okně vlaku se mi zdálo, že mi skoro chybí... No dobře, možná to bylo pohledem napůl rozespalých očí, ale i tak jsem začala přemýšlet jak ho rychle upravím a "dodělám". Finty a triky jsem už měla trošku nakoukané a načtené z různých blogů a tak zbývalo jen najít "barvidlo", se kterým se nejlépe sžiji.

Jako první jsem zkoušela stíny na obočí od essence...
Essence Eyebrouw stylist set
Složení: mica, talc, dimethicone, caprylic/capric triglyceride, magnesium stearate, ethylhexyl dimethyl paba, aloe barbadensis leaf extract, cocos nucifera (coconut) oil, isopropylparaben, isobutylparaben, butylparaben, dále může obsahovat: CI 77742 (manganese violet, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (iron oxides), CI 77891 (titanium dioxide)

Nánášení pomocí malého štětečku, který je ke stínům přiložený není zrovna paráda, ale dá se to s ním naučit. Velkým problém je ale složení. Ikdyž by člověk přehlédl složku ethylhexyl dimethyl paba, není všem neřádům konec. Na první pohled ze složení křičí parabeny. Ale není se čemu divit, nacházejí se snad v každé běžné drogériové kosmetice, zejména pak v té levné. Používám je proto opravdu zřídka.


Stíny jsem, ale co nejdříve to šlo, vyměnila za řasenku od alverde...
Alverde Augenbrauengel
Složení: Aqua (Water), Alcohol*, Sorbitol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Parfum (Essential Oils)**, Potassium Cetyl Phosphate, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Palm Glycerides, Dehydroxanthan Gum, Magnesium Aluminum Silicate, Tocopherol, Sodium Lactate, Lactic Acid, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Linalool**, May Contain [ +/- CI 77492, CI 77499, CI 77491, CI 77891]

Tak u řasenky na obočí není potřeba složení snad komentovat. Jedinou složkou, která nemá hodnocení rizikovosti rovno nule, je sodium lactate. Jedná se přírodní zvlhčující látku se silnými antibakteriálními vlastnostmi a pomáhá hydratovat pokožku. Nejedná se však o škodlivou látku. Použití není nijak složité, skvělým pomocníkem je i kartáček, který je součástí balení a dopomáhá rozčesat a rozetřít barvu po obočí. Za mě by však mohl být kartáček nepatrně kratší.

Teď už obočí dobarvuji jen za pomoci řasenky a hnědé tužky. A jak se mi obočí daří můžete posoudit samy. Předem avizuji, že to je jedna z mála fotek, kde mám obočí, alespoň trochu vidět ;-)

Jak vy bojujete s obočím? Nebo jste děti štěstěny a máte ho od přírody pěkné?



8 komentářů:

  1. Parádní fotka, obočí máš hezké. Mi příroda nadělila docela dost, takže to občas vyškubu, aby to mělo nějaký tvar. Ale zase jako brežňěva nemám, tak si pískám, že když si ho jednou za čas nevytrhám, tak se nic neděje. Jinak jsem na obočí nikdy nepoužívala žádné dobarvováky - u mě to není potřeba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :) já bych s dobarvováním asi nezačla, kdyby mě nechytla mánie rudých vlasů :-D k těm mi totiž světlé obočí moc nesedí.

    OdpovědětVymazat
  3. Mi nějak k té červené nesedí ta barva obočí na fotce.. Mamka má taky červené vlasy a používá přibližně stejnou intenzitu obočí, ale myslím že ta hnědá má blíž k takové té rezavo-hnědé.. Tahle na fotce vypadá spíš šedo-hnědě. Jinak sama skoro žádné obočí nemám, ale tím že mám tmavě hnědé vlasy, používám tmavě hnědé stíny nebo tužky na obočí.. A to opravdu dost výrazně. Bez toho už si připadám fakt divně, je to asi jediné líčidlo, které na sobě musím mít abych vyšla ven :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže myslíš, že by byl lepší spíše nějaký studený odstín hnědé?

      Vymazat
  4. Já jsem s obočím v celku spokojená :) jenom mám jedno kratší tak si ho domalovávám světle hnědou tužkou na obočí :)

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    P.S. už by nemuselo v nechtěných místech dorustat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho mám kratší :-D v začínající pubertě jsem si ho krásně "protrhala" a teď to má následky :-D

      Vymazat
  5. Já si nestěžuji a moc ho neřeším :-)

    Stylová Giveaway

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...