čtvrtek 21. listopadu 2013

Ať to jede, ať to sviští...

Obrázek
Někdy je potřeba si i ty nejintimnější chvilky zpříjemnit a zjemnit. Proto jsem zabrousila v bio vodách i mezi lubrikační gely. Na první pohled mě zaujala německá značka Bioglide, která si mě získala nejen jednoduchým složení, ale rovněž tím, že je firma Bioglide světovou jedničkou mezi bio "klouzadly". A tak jsem se rozhodla pořídit si nějaký gel právě od nich.

Musím přiznat, že tohle téma není tématem, které bych chtěla nějak  kulantně opisovat. Proto odhoďme stud stranou a poďme se bavit na rovinu...

Firma JOYDIVISION, která je výrobcem gelu Bioglide, slibuje dlouhodobou výdrž a klouzavost.To vše zejména díky rostlinnému glycerinu, který optimálně zvlhčuje sliznici. Gel se pyšní 100% bio složením, rozpustností ve vodě (je tedy smyvatelný) a mimořádně přátelským přístupem k pokožce. Rovněž se honosí titulem lékařský výrobek, a výroba podléhá přísným kontrolám kvality. Složení je nádherné, je bez olejů, syntetických barviv, vůní, umělých konzervantů, bez silikonů a látek na bázi ropy (PEG). Neměl by tedy způsobovat alergie. Firma nabízí dvě bio řady svých produktů - Bioglide a Bioglide Safe. Já jsem si zvolila čistou variantu Bioglide bez parfemace a příchutí.

Biologický lubrikační gel Bioglide
Složení: Glycerin, Aqua, Xanthan Gum

 
A můj verdikt?
Předem avizuji, že za mě ANO. Pokud hledáte nějaké "klouzadlo", tak investice do tohohle gelu není rozhodně vyhozenými penězi a zaručeně se vyplatí. Sama za sebe můžu říct, že vlastnoti, které uvádí nejsou jen reklamním tahákem, ale gel jimi opravdu disponuje. Vše co slíbí, to do puntíku plní.

A vtípeček na závěr. "Měj vždy na paměti!! Lubrikační gel je tvůj přítel."

Obrázek
A co vy? Používáte něco pro zpříjemnění intimností nebo o něčem takovém ani neuvažujete?


2 komentáře:

  1. Jedna malá pozvánka na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/11/giveaway-getfashioncz.html pro Tebe. :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...