čtvrtek 17. října 2013

Síla přírody z nitra olivy...

"Jsme jako olivy, teprve když jsme drceni, vydáváme ze sebe to nejlepší." // Turecké přísloví

Obrázek
Příjde mi, že doposud jsem se s olivami setkávala pouze v kuchyni. Ano, přiznávám, je to má chyba. A léta jsem se okrádala a jejich kouzlo, které propůjčují i kosmetice. ALE teď mohu konečně říct, že olivy se postupně zabydlují i v jiných místnostech našeho domova. Tím novým místem kam se nastěhovaly je koupelna. A jakpak se mi dostaly olivy až do koupelny? Prostřednictvím mýdla Hygeia.

Tohle mýdlo je nejen milým pomocníkem a nenápadným skvostem, jež by si měl najít své místěčko v každé koupelně. Cestu jsem si k němu našla přes Olivový obchod. A nadšená jsem hlavně ze složení. Mýdlo je vyrobeno ze 100% přírodního nerafinovaného olivového oleje, který je zmýdelněn a obohacen o minerální soli. Je tedy bez jakýchkoli umělých barviv, parabenů, chemických látek, parfemace a dalších ošklivých strašáků. Jeho hlavní výhodou je, že je hypoalergenní a je vhodný pro všechny typy pleti již od novorozeneckého věku. Mýdlo je také jedním ze způsobů jak využít schopnosti oliv zpomalit stárnutí pokožky. Věřím, že spousta z vás klasické mýdlo nemusí a má raději tělové gely, ale za vyzkoušení určitě stojí. Já za sebe můžu říct, že se hodí na vše, používám jej kromě běžného umývání také na obličej, na intimní hygienu, při holení a s ničím nemám problém. Nevím jak se bude snášes se suchou pokožkou, protože s tou já problémy nemám. Myslím si, že pokud by po mýdle zůstával pocit vysušené pokožky, tak bych mýdlo kombinovala s olejovými koupelemi. Nesmím zapomenout ještě poslední věc, pod mýdlo je dobré používat podložku s mřížkou, aby neleželo ve vodě, protože neobsahuje žádná chemická pojidla nemuselo by si díky vodě udržet správnou konzistenci.

Složení: Zmýdelněný olivový olej, Voda, Minerální soli. 

Obrázek

Velký problém, který se v českých obchodech při nákupu olivových mýdel objevuje je, že pokud si člověk kupuje takovéto mýdlo, tak se nedozví z jakého oleje mýdlo je. Jestli je vyrobeno z rafinovaného či nerafinovaného, což je smutné. Už kvůli tomu, že u tohoto mýdla to vím, tak mu zůstanu věrná i nadále.

Co vy a přírodní mýdla?


5 komentářů:

  1. O olivovém mýdle jsem ještě neslyšela, to je teda novinka. Hned jdu zkouknout eshop :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoukni, já se tu chystám i na nákup olivové oleje, hodně lidí si ho chválí. Jinak mýdla mají i parfemované myslím, ale tohle nejvíce nejobyčejnější mýdlo mi vyhovovalo na intimhygienu i na čištění obličeje, s řasenkou a linkou si opět jen tak neporadí, ale make-up, pudr, obočí atd. krásně smyje a hlavně mi neucpává póry :)

      Vymazat
  2. Olive soap!? I've never heard of that! But it is so cool that it is all natural! I'll have to try it out!! c;
    xx

    <(") Hoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes, it's really natural, soap is made from unrefined saponified olive oil by ABEA firm :) I wash my face only by this.

      Vymazat
  3. Vypadá dobře, přírodní mýdla celkově se mi mooc líbí :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...