středa 2. října 2013

Pro mlsné jazýčky... k odpolední pauzičce

Obrázek
Počasí se u nás zase na chvilku umoudřilo a po ránu na mě za oknem nekouká šedavá obloha, která mě nutí se zase vrátit do vyhřáté postele a z domu nevystrčit ani nos. Ale do pokojem se sápou sluneční paprsky, které mě lákají ven. Jen musím říct, že přes okno to sluníčko vypadá občas lépe než to ve skutečnosti je... a to jen díky silnému větru, který jej doprovází. Tenhle vítr umí krásně zalézt do prstů a pod nehty a né a né odejít. Skvělým pomocníkem na prokřehlé prsty je vždy šálek něčeho dobrého a hlavně teplého, ať už se jedná kávu nebo hrnek skvělé horké čokolády. Ale čím ten dobrý šálek doplnit a čím potěšit chuťové pohárky?...  Já za sebe můžu jen doporučit tvarohovou bábovku.

Co si nachystat?
2 čvtvrtlitrové hrnky polohrubé mouky
1 hrnek cukru (dala jsem napůl s třtinovým)
250g tvarohu ve vaničce
250g Hery
1 prášek vanilkového pudinku
1 prášek do pečiva
3 vejce
1/2 skleničky mléka
2 lžíce rumu
kokos na vysypání formy 
 
A mícháme:
Do mísy dáme všechny ingredience a umíchame těsto, to vléváme do vymazané a kokosem vysypané formy. Polovinu těsta můžeme obarvit trochou kakaa. Pečeme při 180°asi třičtvrtě hodinu až hodinu.

Dobrou chuť!

Jakou dobrotu si rádi dopřejete k odpolední siestě?


2 komentáře:

  1. Jéé bábovka! Já miluju Mufinky, sice je to stejné těsto povětšinou jako na bábovku, ale miluju to malinké roztomilé balení, jak na mě kouká z papíru :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Doma mám malé formy na bábovky a na medvídky a taky mám raději, když peču ty malé formy než jednu velkou.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...