středa 23. října 2013

Hlavně klid a nohy v teple, aneb první Blobox

Obrázek
S podzimem mohou přicházet různé chmurné nálady a hlava se můžu přímo zahltit myšlenkami, které na pohodě dvakrát nepřidají. Letos jsem přicházejícím náladám vyhlásila boj a to díky blogu WORLDbyBELLA. Bella zahájila další kolo bloboxu, kterého jsem se poprvé zúčastnila i já.
Jedná se o blogerský balíček plný překvapení, který si mezi sebou mění blogerky zapojené do akce. Téma říjnového kola znělo: "Hlavně klid a nohy v teple..." a pro podzimní čas je jak dělané.

A na co se mohla těšit má parťačka?
  • péče o nohy - Tiande solná koupel  pro nohy Čínské byliny a Tiande krém na nohy s hadím tukem.
  • relax - svíčka cappuccino a skvělý sypaný čaj, který nově dělají do maxi pytlíků.
  • něco pro nehty - kleštičky, pilníček a lak na nehty S-he (zelená prý uklidňuje ;-))
  • domácí překvapení - malé olivové mýdlo (ze zmýdelněného olivového oleje) a domácí ořechovka.
  • vše jsem zabalila do praktické plechové dózy ve tvaru rybky.
Balíček od mě pro Caatherine

Mou parťačkou se stala Caatherine... a dvě Kačenky by si mohly rozumnět.
A nad čím se tedy tetelilo mé srdéčko?
  • Mixa Rough Areas Repairing Surgras regenerační promašťující péče - krém jsem ještě pořádně netestovala a ani nezkoumala složení. Zatím můžu jen říci, že voní nenápadně jemně (trochu jako krém pro miminka). Je více gelové než krémové konzistence a dobře se vtíra. A tak si myslím, že se stane mým společníkem do chladné zimy.
  • Levandulová koupel - nevím, čím to, ale poslední dobou se po levanduli můžu opravdu utlouct. Už se těším až si v největší únavě se skleničkou domácí ořechovky tuhle koupel dopřeji
  • Čaj Teekanne (Spánek a nervy) - ok, přiznávám se, jsem čajová a čajovým směsím, ve kterých je máta a meduňka nejsem schopná odolat.
  • Čajové svíčky - jsem jeden z těch lidí, kteří mají svíček plné šuplíky a když si chtějí udělat radost, tak jim hoří všude po pokoji.
  • Ponožky na nožky a 74% čokoláda - jakou lepší třešničku nakonec si víc přát než to co "hřeje" nejvíce :)


Balíček od Caatherine pro mě

Účastníte se někdy podobných výměnných akcí? A co byste do balíčku zabalili vy?

12 komentářů:

  1. Hehe, zajímalo by mě, jestli se vyskytla výměna, kde nebyly fusekle, svíčky a čaje. :D My to tam měly všechno včetně levandulové koupelové soli. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též by mě to zajímalo, mě ponožky taky hned napadly, ale pak jsem je zavrhla :-D

      Vymazat
  2. No jo ponožky mê taky napadly, svíčky jsem tam taky dala a čaj samozřejmě taky:-) Boxíky jsou povedené fakt všude:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá na příští kolo :-)

      Vymazat
  3. Moc hezké balíčky na zimu jste si vyměnily holky -jé ponožky bych brala hned, těch není nikdy dost :-)). A po levanduli se můžu taky teď utlouct, cpu ji úplně všude a nějak mě uklidňuje i psychicky a tak vůbec. Sice jsem se nezúčastnila bloboxu, ale čas od času spáchám nějakou výměnu balíčku s jinou blogerkou a to jsou pak druhé a třetí vánoce, a je to strašně hezké. Myslím, že to Bella vymyslela moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem z toho měla malé vánoce, je důležité dělat si radost :)

      Vymazat
  4. Vypadá to hezky :) Ale sama bych byla spíše pro trošku jiný typ výměny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco jiného než tématickou krabičku? Já jsem chtěla právě vyzkoušet nějakou výměnu, tak jsem si říkala, že zkusím právě ten blobox :)

      Vymazat
  5. Jsem moc ráda, že se ti výměna líbila:-) Konečně si jdu taky na toto téma napsat článek;D (Musím trošku na blogu zase zamakat). Jinak jak vidím, tak mašlička na balíčku nedošla celá, byla 100% hezčí, když jsem ji připínala:D Ale je to jen detail:-). Ještě jednou moc děkuji za úžasnou výměnu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tak se mi mašlička moc líbíla :) až mi bylo líto začít ten balít rozbalovat.

      Vymazat
  6. Krásné baličky. Blobx je super nápad, já se zůčastnila toho předminulého a byla jsem s akcí velmi spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě ta akce nadchla, určitě se jí ještě někdy zúčastním :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...