pondělí 14. října 2013

Au, to štípe...

Obrázek
Od chvíle, co jsme se s kokosovým olejem stali nejlepšími přáteli, tak už žádný krém na odličování nekupuji a hodou náhod mi i poslední, co byl doma, došel. Ale jak se zbavit důkladně tekuté linky a řasenky, to je věc, se kterou jsem si lámala hlavu posledních pár dní. Alem což, tak zainvestuji a kouknu se na nějaké odličovače přímo na oči...


Má volba padla v obchodě, hned na dvoufázový odličovač od alverde. Přecejen hodně věcí od alverde se mi osvědčilo, tak proč to nezkusit. Nehledě na složení, které mě také hned na první pohled neděsilo. A tak si to hrdě kráčím k pohladně s novým mazlíkem a s radostí, že i má kosmetická polička konečně pozná něco co má více fází... tudíž dvě :-D 

Složení: aqua, glycerine soia oil, glycerine, alcohol, coco-glucoside, sodium lactate, aloe barbadensis extract, simmondsia chinensis oil, persea gratissuma extract, prunus amygdalus dulcis extract, actinidia chinensis fruit extract, cl 75810, olea europea oil helinthus annuus see oil, sodium coco sulfate, disodium cocoyl glutamate, sodium cocoyl glutamate, parfum, limonene, linalool
Obrázek

Doma jsem však z radosti vystřízlivěla RAZ DVA. Po nanesení na vatový tampónek jsem směle vedla svou ruku k oku. A ejhle. Zjištění číslo jedna - ONO TO DOST ŠTÍPE! Ale tak měla jsem podrážděné oči, tak jsem to štípání přikládala víceméně spíše očím než odličovači. Zjištění číslo dva - aby to tekuté linky a řasenku odlíčilo, musí se tampónek chvíli na oku PŘIDRŽET (žádné šudlání). Zjištění číslo tři - po zjištění čislo dvě to ŠTÍPE JEŠTĚ VÍCE! Zjištění číslo čtyři - trošku to ŠTÍPE i po opláchnutí vodou. Je pravdou, že odličovací schopnosti má dobré, resp. "silné". Usuzuji tak zejména z toho, že jako jeden z mála zvládl doslova vyžrat černou kajálovou tužku a tekutou linku zašlapanou ve světlém koberci (kde se tam jejich skvrny vzaly, to už se mě neptejte... ale řekla bych, že brzké vstávání a malování s ospalýma očima by mohlo být tou správnou příčinou).


Ach, že já se nepoučím a nenakupuji jen na doporučení, protože tohle opravdu není moc příjemná záležitost. Další den už se mi podařilo odlíčit se bez štípání, ale chce to klid, mít na to správný grif a opláchnout dříve než člověk otevře oči :)

Co používáte na odličování očí vy?

16 komentářů:

  1. Já na oči používám odličovací oleje od Saloosu - jsou jemné a stačí jedna až dvě kapky na jedno oko (tampónek musí být navlhčený) a stojí kolem 100 - takže pro mě ideální. Ale díky za tip, co na oči necpat. PS: Je mi to líto, že jsi málem oslepla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji zase tobě za tip na něco, co funguje "bezbolestně" :-D jako, ale na čištění koberce nebo tak je to super :-D :-D

      Vymazat
  2. Tak jsem si myslela, že Alverde štípat nebude :/. Já teď používám olivový olej a jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych předtím taky nečekala, že mi "vyžere" oči. Jinak olivový olej taky není špatný tip, vyzkouším, děkuji :)

      Vymazat
  3. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpovědětVymazat
  4. Na čištění koberce je dobrej :D to mě pobavilo. Jinak bych mohla doporučit Nivea- extra jemný odličovač očí a nebo novou micelární vodu od L´Oreal, která opravdu odlíčí,nepálí a je vhodná i pro citlivou pleť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O L'Orealu jsem už četla hodně, takže o to víc mě mrzí, že jsem vyhodila peníze za tohohle "štípáka" místo za micelárku, chjo.... musím to napravit.

      Vymazat
  5. Na odlíčení očí je bezkonkurenční dvoufázový odličovač s chrpou Yves Rocher, nic lepšího jsem zatím neměla, ale asi by se ti nelíbilo složení, je tam nějaký ten silikónek, bohužel.

    Z těch přírodních doporučuju hydrofilní odličovací oleje Saloos, akorát pozor a netlačit, nebo budeš mít vlčí mlhu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Saloos by mohl být fajn... vlčí mlha by mi až tak nevadila, občas ji mám i z kokosového oleje :)

      Vymazat
  6. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets from germany ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky používám odličovací olej Saloos a od té doby už nic jiného :) Je naprosto dokonalý: http://fashionpicnicblog.blogspot.cz/2013/04/saloos-hydrofilni-odlicovaci-olej.html

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám ten alverde odličovač doma taky a mně teda neštípe a přijde mi fajn. Ale ne každému sedí, to je jasný. :-) Ale ty oleje od Saloos můžu doporučit, jsou báječné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě asi moc nesedl, kvůli štípaní, ale odličuje opravdu dobře, odličuji se s ním tak, abych se očím vyhla, co nejvíce... je mi ho líto vyhodit

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...