sobota 14. září 2013

Vybírání s cizím dechem v zádech... aneb třikrát "hurá", mám řasenku

Přiznám se momentálně mám času velice málo... Neustále ležím v učení (ačkoli mám pocit, že v něm spíše spím ;-) ). Ale i přes to občas opouštím svou jeskyni plnou grafů, křivek a sprostých zkratek (MC, MRTS, MRP, MFC...) ;-) Při jedné ze svých "vycházek" jsem se rozhodla si konečně pořídit novou řasenku.
Obrázek
Vběhla jsem do Rossmanna a říkala jsem si, že zkusím něco nového, něco co jsem, ještě neměla... nevím, jestli to tak máte taky a při těchto rozhodnutích jste v obchodě snad o půl hodiny déle, ale já
Obrázek
ano... stála postupně u všech stojanů s dekorativkou a nejprve jen obhlídla co a jak je v nabídce. Potom jsem začala přemýšlet nad kartáčkem jaký by se mi hodil a jakou hustotu řasenky vůbec chci... a tak jsem všechny stojany proběhla znovu, no žádný velkolepý oběv se nekonal. Ale k nerozhodném nákupu mi přibyl kolega. Nejprve tři metry ode mě, pak dva a potom začal chodit kolem... no jasně, nebyla jsem ničí tajný objekt touhy, prostě začal kolem okounět chlapík z ochranky. No, nedala jsem se znejistit a vybírala dál. Jenže jak teď koumat hustotu a kartáčky, když tam nemají rádi otvírání produktů a jejich zkoumání. I tak jsem hustotu zkoumala ;-)

No nic, předběžně jsem měla vytipované nějaké kousky a tak jsem se zaměřila právě na ně a ve finále mě nejvíce lákaly řasenky Gabriella Salvete, které měly ve stojanu i ukázky kartáčku a tak jsem si ve finále VYBRALA - Gabriella Salvete Riflessi.

Tak jsem si to spokojená čvachtala domů, kartáček vypadal slibně, hustota jež jsem v rychlosti zahlídla by mohla být správná a i obal nevypadal zle. No i přes veškerou původní spokojenost jsem teda pěkně nespokojená. Řasenka se žmolkuje, slepuje a hustá je až až. Po otevření na kartáčku zůstavá opravdu velké množství barvy, které nejde otřít. Mno v této situaci manipulace odpovída práci s plnou lopatou. Takže opravdu ne. Na chvíli se to s ní přežít dá, ale řasy si vždy musím pročesat čistým kartáčkem. Negativní zkušenost nezvrátí ani výrazná černou, kterou řasenka chtě nechtě má.
(Linky: Dermacol Ultra Black, Tiande Snow 38, řasenka Gabriella Salvete Riflessi)

Máte s ní podobné zkušenosti? A jakou řasenku používáte? (ať se můžu pro příště inspirovat) :)



9 komentářů:

  1. Já jsem teda zatížená na gumové kartáčky, mám s nima dobré zkušenosti. Jo a ochranka v drogériích mě neuvěřitelně rozčiluje. Ten chlápek nikdy nemůže pochopit, proč tam stojíš půl hodiny a zkoumáš všechny možné věci. To není nic na moje nervy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla gumový kartáček jednou, podrápala jsem si ním oko (do teď nechápu jak a proč tak moc) a od té doby se jim raději vyhýbám :-D jinak ještě k té ochrance, tak uplně nejvíc se mi líbí jak přiběhnou, tajně samozřejmě a sledují tě jak si něco dáš do košíku, posuneš se o regál zas něco dáš do košíku, pak vrátíš to původní atd. :-D to se kolikrát divím, že mi rovnou nesednou za krk, ať mají lepší výhled.

      Vymazat
    2. Souhlasím, taky mám nejraději ty gumové :-)

      World By Bella

      Vymazat
    3. Já nevím, co si ta ochranka myslí? Já si pro jistotu ještě v drogérce košík neberu, abych byla více nápadná :D takže si dovedeš představit to lepidlo v černém za mnou :D

      Vymazat
    4. To musí být pořádně haló, když jsi bez košíku :-D hihi... jinak myslím, že ty gumové kartáčky přehodnotím, když se těší oblibě :)

      Vymazat
  2. :D Chlápek z ochranky.. U hodinového vybírání kosmetiky klasika :P :D
    A ani tyhle typy kartáčků moc v lásce nemám.. Ty moje musí mát husté a dlouhé štětinky všude, nejen v takové té spirále - to mi slepuje řasy.

    Jo a ještě jednou děkuji za nominaci na VB Award - článek jsem konečně sepsala tady:
    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/2013/09/versatile-blogger-award.html

    OdpovědětVymazat
  3. ooh your eyes are so pretty!! I don't wear mascara, but this is a great post, anyway! (haha I Google Translated the post ahaha c; )

    Love,
    Hoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks so much, you're such lovely person :) nowadays I haven't got a lot of time... state examination is really soon (at thuesday :/ I began be a nervous) After that I must read all your posts, look forward ;-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...