pátek 6. září 2013

Versatile Blogger Award

Dnešní článek bude trochu jiný než obvykle. Byla jsem mou oblíbenou blogerkou Hoda Katebi nominována na Versatile Blogger Award, čímž jí děkuji :)) Moje angličtina není nejlepší, ale pro Hodu jsem se jej pokusila přeložit.
Present-day article will a little different than others. I was nominated to Versatile Blogger Award by my favourite blogger Hoda Katebi, thanks for that. My english isn't the best but I shall try to translate it for Hoda.

O co tedy jde?
Autor nominovaného blogu o sobě napíše 7 zajímavých informací a následně nominuje 7 dalších blogů.
What is it?
Author of nominated blog will write 7 interesting things about yourself and after that he/she will nominate other 7 blogs.

Rozhodla jsem se tedy, že se taky zapojím a prozradím vám prostřednictvím tohoto postu pár věcí o mé osobě.
So I decide to write some interesting things about myself by this article.
  • Nosím dioptrické brýle, ale moc to nemám ráda, proto chodím často bez nich a pak na lidi divně mžourám, protože je špatně vidím.
  • I wear dioptric glasses but i don't love it, so i'm often going without and i strange squint at people because I see wrong.


  • Šíleně miluju zelené fazolové lusky (i zrovna teď je jím).
  • I love green string bean (I eat it now)
Obrázek

  • Moje babička přímo nesnáší můj sestřih a neustále mě prosí, ať ho změním.
  • My grandmother really hate my haircut and she still beg me for change it.
  • Moje nejoblíbenější zvíře je lemur, jednou si ho adoptuji v zoo.
  • My favourite animal is lemur kata, one day I'll adopt lemur in the zoo.
  • Můj nejoblíbenější seriál poslední doby je New Girl.
  • My favourite serial of last time is New Girl.
Obrázek
  • Mám slabost pro boty, jako mnoho žen...
  • I have weakness for shoes, as a lot of women...
Zdroj: Internet
  • Snová práce se stala skutečností - občas pracuji jako strašidlo na hradě, je to skutečně legrační práce s dětmi. ;-)
  • Dreamlike work became reality - sometimes I work as a spectre in the castle, it's really funny work with children. ;-)

P.s. Určitě na její blog koukněte, třeba vás inspiruje k ušití jednoduché sukně (stejně jako mě).
P.s. Certainly look at her blog, maybe she will inspire you to make a skirt (like me).

Na závěr jsem se rozhodla nominovat mé oblíbené blogy:
In the end i decide to nominate my favourite blogs:
eM's Everyday Life
All I Know About Cosmetics
VeoLittleAlien
Svět podle S.
Fashion Picnic
Glamour and beauty for you
Coffe with milk and two sugars




16 komentářů:

  1. Ty jo, sukně je super. Kdybych jen nebyla takové kopyto a měla po ruce nějaký stroj, ručně bych to asi fakt nedala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ručně se to nedá, to je fakt :-D kdysi jsem si tak šila ručně kousek tanečního kostýmu a byla to hrůza, od té doby mám už raději šicí stroj :-D

      Vymazat
  2. Jůů, děkuji za nominaci :) Článek se mi moc líbí a v několika bodech se skoro taky poznávám.. Hlavně č.1 - ikdyž teď už mám tolik dioptrií, že bez brýlí nebo čoček už ven vyjít nemůžu.. ale kdysi jsem kvůli neoblíbenosti brýlí zdravila cizí lidi a ty známé naopak nepoznávala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zdravení cizích lidí nebo naopak na nepoznávání těch známých jsem si u sebe už zvykla a doufám, že i okolí :-D

      Vymazat
  3. Ahhh ohh my gosh you are so incredibly wonderful! Haha I can't believe you went through the effort to translate it for me, too! <3 You are really the sweetest!
    And New Girl is my favorite TV series too! It is so hilarious! I wish they made more new episodes!

    Also I love how you paired every fact with a picture c;

    Thanks again and it was lovely getting to know you better! xx

    Much love,
    Hoda <(")

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I'm so glad, that I can make you happy by translation of it <3
      By the way the third season of New Girl will started on tuesday (17.9). I'm inquisitive on relationship of Schmidt and Cece :-D

      Vymazat
    2. Really!? Ooh I'm so excited! Finally they are starting the new season! That took forever! haha
      And yes, me too! The last episode of season 2 was so crazy!

      Vymazat
  4. jeej,ďakujem za nomináciu :) určite budem v reťazovke pokračovať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. těším se až si počtu :)

      Vymazat
    2. môj príspevok tu: http://veolittlealien.blogspot.sk/2013/09/versatile-blogger-award.html

      :))))

      Vymazat
  5. Moc děkuji za milou nominaci Katko, teda naprosto jsi mě odrovnala svými vlasy - to víš, kolikrát tohle nevydýchají ani mamky natoš babičky :-), ale já Tě obdivuju...Je fajn dozvědět se něco nového o Tobě....Tip na seriál?? co co to musím hned okouknout - seriálů pro odpočinek a vypnutí mozku není nikdy dost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na seriál určitě koukni, je to fakt nenáročné a hlavní hrdinka se tak senzačně obléká, že se to dá vdržet sledovat klidně i jen kvůli tomu :-D

      Vymazat
  6. Moc milé. Jsi mi po přečtení článku ještě sympatičtější než dřív.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě moc těší :) doufám, že už se brzy vrátím k psaní článků, ale teď momentálně jsem zavalená učením

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...