pátek 20. září 2013

Jedenáctka z poličky

Co se nestihlo přes léto, dohání se po něm... ačkoliv léto ještě oficiálně neodešlo, podzim už si krásně vybalil kufry a začal úřadovat. A tak snad i pro to se u nás na poslední chvíli začalo malovat... a když se maluje tak pořádně (někdo maluje zdi), někdo nehty.

Proto bych vám ráda představila pár mých "malířských" či spíše "natěračských" propriet.


Začněme pěkně po pořádku:
4 - Miss Sporty Metal Flip 3059 - lak dobře kryje a ta "měňavá" barva je neskutečně příjemná.
3 - Markwins 02 - lak co byl součástí nějakého kosmetického kufříku, jež jsem dostala. Je pěkný a rychle schne, ale je nezvykle řídký. Ale za velké plus, je to, že uvnitř lahvičky je kuličky, která pomáhá při zatřepání lak rozmíchat .
2 - Rimmel Lycra PRO 367 Bare Necessities - moje srdcovka, rimmel prostě nikdy nezklame a 
neskutečnou výhodou je širší štěteček.
1 -  Oriflame Light Silver - tak a pro tohle nemám jiné slovo než TRAGÉDIE. Lak vyschl tak rychle, že se divím, že vůbec přežil cestu domů. Při lakování zůstávají na nehtu přímo koleje od štětečku, takže doporučuji ho spíš do arzenálu údržnbářům Českých drah. No jak dopíšu, hned letí do koše. Pápá.

5 - Catrice 15 Denim Moore - nováček na poličce a k laku není výtky. Barva mě hodně baví, ačkoli se  mi na mých nehtech nikdy moc modrá nelíbila, tenhle odstín se stal mým oblíbencem hned.
6 - Miss Sporty Clubbing Colours Quickdry - jedovaté fialový lak jsem jednu dobu nosila, co to šlo. Vypadá pěkně i na kratších nehtech.
7 - Golden Rose Sweet Color 70 - nenápadná rychleschnoucí jemná fialová, to já taky můžu :)

8 - Ceramic 298 - lak koupený v nějaké bezejmenné drogérii. Dobře kryje až ve druhé vrstvě, ale ta žvýkačková barva je pro nehty jak stvořená, vypadá opravdu moc hezky.
9 - Miss Sporty Clubbing Colours Quickdry - hezky kryje a barva je spíše matnější.
10  - Maybelline Mini Colorama 105 Urban Orange - moc pěkně lakuje a i rychle schne, ale moc jej nenosím. Má v sobě jemné třpitky a na ty mám málokdy náladu.
11 - Markwins 01 - druhý lak, co se ke mě dostal v kosmetickém kufříku. Je to spíše průhledný lak s nádechem červené, ale při více vrstvách vypadá tak jako na fotce. Hlavně jedna vrstva vypadá velmi zvláštně, ten nádech jakoby říkal, že jste si hrali s vodovkama a špatně si umyli ruce...

Těším se na nejbližší návštěvu drogérie, protože už mám naplánované další odtíny, co se mi hodí... no na to, že jsem si nehty nikdy moc nelakovala, tak se u stojanů s laky zastavuji poslední dobou až moc často. Budiž mi k dobru, to že už značná část laků odešla košem na nekonečnou dovolenou....

A teď co vy? Jaké preferujete barvy a jaká značka se vám nejlépe osvědčila?


12 komentářů:

  1. Mám se k lakům na nehty vyjadřovat??? :D Opravdu mám? :D Miluju je a moc se mi líbí tvoje sbírka:* Co se týče laku od Oriflame, jeden mám ve vínové barvě a taktéž mě zklamal :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj, pozoruji už chvilku, že co se potkáš s drogérkou máš jeden nebo dva nové... ale tak to má být :-D lak z oriflame jsem měla ještě jeden a taky trága... takže ty už opravdu ne

      Vymazat
  2. Líbí se mi ten metalický od Miss Sporty. Laky, to je moje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten metalický je opravdu skvělý, na světle má místy až nazelenalý nádech jinak je spíše takový měděný...

      Vymazat
  3. Jee ten obranžový od Maybeline mám taky. A teď na podzim se mi zdá zase ideální doba ho vytáhnout. Třpytečky nějak snesu. A jsem ráda, že nejen já, ale je i někdo jiný v blogosféře, kdo má laků jen pár :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na lakování nikdy neměla moc času (chapej - nechtělo se mi :-D) a když jsem si s velkou slávou pořídila pěkné laky, tak mi stihly vyschnout atd. Mám vyhlídnuté ještě dva odstíny, ale tím myslím, že se má sbírka dovrší a pak už budu jen průběžně vyhazovat, případně za ty vyhozené doplňovat.

      Vymazat
    2. Já jsem na tom podobně, na pravidelné lakování se taky necítím :D ale nude lak a průhledný mám na nehtech většinou pořád, jelikož nejde vidět, když je odrbaný a připadám si hezčí :D

      Vymazat
    3. Musím se smát, protože přesně za tímto účelem jsem si kupovala ten Rimmel :-D

      Vymazat
  4. Laky moc nepoužívam, pretože mám gélové nechty, ale kedysi u mňa patrili Rimmel laky medzi špičku :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nehty celkem slabé a lámavé, proto je nechci moc zatěžovat gelovkami, ač vypadají pěkně. Tak jsem odkázana na lakování :-D

      Vymazat
  5. Mi se moooc líbí jak jsi vyřešila tu ukázku barev na "nehtech" :) A na č.4 už si taky brousím zuby, ale nejdřív si na něj musím udělat místo.. Laků mám tolik, že je nemám už kam dávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z té 4 mám velkou radost, poslední dobou jsou 4 a 5 mými oblíbenci.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...