středa 25. září 2013

Jak vypadá All in One, když není poznat skoro nic...

"Oči, oči, očka, Olgu honí kočka,
Ondřeje zas ovce,
od Hlohovce z kopce,
Otu zase zajíc,
okousal mu krajíc."
A já jsem si snad jako ten zajíc, vzala velké sousto. Ti z vás, kteří se tu občas zastaví přečíst si pár řádek, tak si určitě vzpomenou na můj přehmat v podobě řasenky Gabriella Salvete Riflessi. S řasenkou jsem se rozkamarádila a tak jsem hledala dál, která z řasenek by ji mohla vystřídat.


Kosmetika Alverde je jednou z dostupných kosmetik s pěkným složením a poslední dobou jsem s ní čím dál více spokojená. A tak jsem se rozhodla, že další pokus najít to nej řasidlo pro mé oči vyplýtvám právě na řasenku pocházející právě od Alverde.
Z regálu na mě pokukovaly rovnou tři nenápadné společnice nalíčených očí. Protože jsem se pořád nerozhoupala zkusit gumový kartáček, tak se opět jedná o kartáček "klasický". První nenápadnou dámu jsem z výběru vyřadila pro barvu - nebyla černa. A pak se rozhodování zúžilo jen na poslední dvě, s tím, že jedna z "dam" měla relativně robustní a prohnutý kartáček a druhá skrývala ubyčejný hustější kartáček. Řekla jsem si, že když ještě nechci gumový kartáček, tak že tedy zkusím alespoň trochu jiný kartáček než mívám obvykle. A tak volba padla na řasenku All in One.

Složení: Aqua, CI 77499, Alcohol*, Stearic Acid, Cera Alba*, Algin, Hydrolyzed Jojoba Esters, Jojoba Esters, Humulus Lupulus Extract* (extrakt chmele otáčivého), Oryza Sativa Extract* (extrakt rýže seté), Aloe Barbadensis Extract (extrakt aloe pravého), Glyceryl Stearate SE, Shellac, CI 77007, Silica, Simmondsia Chinensis Oil* (jojobový olej), Glycine Soja Oil* (olej sóji luštinaté), Parfum**, Limonene**, Linalool**, Citral**, Citronellol*
**ingredients from certified organic agriculture, **from natural essential oils

Se samotným výkonem a s představením, se kterým se mi moje nová společnice předvedla, nejsem opět spokojená. Na manipulaci s jiným kartáčkem si musím zvyknout, což není věc, která by mi přímo vadila. Ale to, že jsem řasy musela malovat nesčetně krát, abych dosáhla alespoň obarvení řas, tak to je věc, která mě opravdu štve. Tuhle řasenku domů už znovu rozhodně nepozvu.

  

Máte své tipy jak na řasenku, co barví málo nebo rovnou běžíte do obchodu pro novou?


4 komentáře:

  1. Ty oči!! Nádhera! No mí řasenka vydrží neskutečně dlouho, jelikož nejsem moc náročná. Ale poslední dobou se snažím ji občas vyměnit aspoň jednou za 1 rok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mi řasenka sedne, tak ji taky neměním tak často, ale teď kombinace těch dvou přehmatů si vyžaduje nákup další :( ach jak to slyší peněženka, tak je jí do pláče :-D

      Vymazat
  2. drsně vykulená fotka :D Já mám z řasenek nejraději Dermacol a Gabriella Salvete. Jo a docela mě mile překvapila Mega effects od Avonu, ale spíš používám voděodolné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani za boha se mi nepodařila normální fotka, všechny jsem měla vykulené, tak jsem to nechala tak :-D a jakou, prosím tě, používáš od toho Dermacolu nebo od GS?

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...