čtvrtek 5. září 2013

Hrátky s přírodou

Tak a je to. Třikrát hurá a já jsem se konečně rozhodla co si koupím, s velkou slávou objednala a "vykuchaný" balíček už nadšeně třímám v rukách. A o čem je vlastně řeč? O přírodní kosmetice, na kterou jsem narazila na blogu Sabiny. Sabina na Fleru objevila úžasný obchůdek .○~ essence ~○°˙, který nabízí balzámy na rty, éterické oleje, koupelové soli, pleťové vody a tonika, přírodní deodorant, tuhé parfémy a mnoho dalších a další zajímavé produkty.

Obsah balíčku

Mě samotnou neskutečně zaujaly tuhé parfémy, přírodní deodorant a přírodní bělící pasta na zuby a jako bonus jsem za nákup nad 300 Kč dostala ještě bambucké máslo. Hned jak balíček dorazil, tak jsem ho nedočkavě trhala, abych se dostala zejména k parfémům na které jsem byla velice zvědavá. Vybrala jsem si kombinaci levandule a santalového dřeva a jako druhou variantu jsem zvolila ylang-ylang, pomeranč a citron.tráva. V dózičce mi příjde, že na první ovoňání nevoní lákavě ani jeden, ale jakmile ne vetřou na kůži, tak se rozvoní nádherně. A levandule po prvním vyzkoušení se stala rozhodně srdcovou záležitostí.


Tuhé parfémy
Ylang-ylang má nezvyklou exotickou vůni, která mi hned po aplikaci příjde velmi intenzivní, postupně se však silná intenzivní vůně vytratí a i ylang-ylang voní jemně a nenápadně, souběžně s tím si člověk zvykne na jeho netradiční parfemaci :))

Deodorant jsem zatím nezkoušela. Chci jej používat v kombinaci s deo krystalem, o kterém určitě ještě uslyšíte. ALE co jsem zkoušela, v podstatě hned po parfémech, byla zubní pasta, na kterou jsem byla opravdu zvědavá. Přiznám se, že je to zvláštní pocit po tom, co je člověk zvyklý u klasické "chemické" pasty mít pěnu, jak se říka u huby. Tak tahle pasta nepění, na .○~ essence ~○°˙ shopu na to upozorňuje sama prodávající. Pasta nemá pálivou chuť, ale při používání cítíte směsici zajímavých chutí, z nichž nejvýraznější mi příjde soda a nějaká bylinka, kterou jsem ještě nerozpoznala. Po vypláchnutí úst na zubech nezůstavá žádný povlak, jsou krásně hladké a dech je nepatrně cítit bylinkou. Po pár použítích jsem zatím spokojená a čekám už jen na to, až se projeví bělící účinky.
Zubní pasta


11 komentářů:

  1. Taky tě S. nalákala jak vidím! Jo myslím, že Essence měla tento měsíc žně, S. jí udělala takovou reklamu, až to hezké není :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nalákala mě neskutečným způsobem... ale jsem za to ráda, jsou tam moc zajímavé věcičky, jen po čase asi má peněženka zapláče, protože už vybírám další věci do košíku :-D

      Vymazat
    2. :D Já jsme taky utratila pěknou sumičku. Určitě zkus pleťový krém - je pěkně mastný a na noc super :-)

      Vymazat
    3. koukala jsem u tebe na blogu čím sis u essence udělala radost :) já na noc začala používat bambucké máslo a na něj perlový pudr a zatím si nemůžu stěžovat, taky super

      Vymazat
  2. Páni, ta pasta mi unikla, jakto?! Jakou má konzistenci, je hodně olejová?

    Btw zruš si ověřování komentu slovem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. předem díky, za upozornění o tom ověřování, sama to nemám ráda a ani jsem nevěděla, že to mám nastavené...
      jinak ta pasta je jak takové měkké "blátíčko", ačkoli má být bez příchuti, tak já tam prostě cítím sodu a po použití je poznat, že se zuby nečistily klasickou pastou, nezanechává to vyloženě povlak, ale je poznat ten kokosový olej... zatím jsem s ní spokojená, jen pořád řeším, co ta soda může provést se sklovinou

      Vymazat
    2. Té skloviny se taky bojím, přece jenom ta soda není nejšetrnější...

      Vymazat
  3. Tak už jsem Mrkla do toho eshopu a něco urco objednm) díky za info:)
    Přijd se mrknout take ke me budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já můžu jen a jen doporučit ty tuhé parfémy, mažu se s nimi i doma pro jejich krásnou vůni (a pro dobrý pocit) :-D
      jinak tvůj blog vypadá zajímavě, už se do něj začítám :)

      Vymazat
  4. Hm, příště taky zkusím ty parfémy. A ještě mě lákají přírodní šampony... no vlastně mě láká skoro všechno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampóny mě taky lákají, opravdu se bojím příští objednávky, co dalšího si ještě dovymyslím :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...