úterý 24. září 2013

Barely there! Rtěnkou sem, rtěnkou tam...

 Jak já nemám ráda ten neskutečný pocit "chtění". Prostě si tak doma dumám a najednou mě napadne, že by se mi něco "ukrutánsky" moc hodilo. Co hodilo, přímo to nutně potřebuji. A tak to bylo vlastně i teď.... 
"Je těžké mít na rtech smích, když radost v srdci není." Ale s pěknou rtěnkou i ten "šklebík" vypadá lépe, tak jsem dostala nutkavou potřebu koupit si rtěnku...


 Je to už chvíli, co jsem dostala vzoreček pěkné rtěnky Oriflame Beauty Studio Artist. Moc této kosmetiky nemám, ale tahle rtěnka, a zejména pak její odstín (Pink Nude), mě naprosto dostala. Je pravdou, že časově jsem její výdrž nijak nezkoumala, ale  pro mě se zdá dostačující. Výdrž barvy asi není nijak závratná, ale částečně se mi rty "zabarvily" i přes nápor, kterému byly vystaveny (byly hody a tak jsem rtěnku vystavila řízečkům a salátu a kde čemu jinému). A ta její vůně, nádhera.
Jelikož je vzorek jen vzorek, tak se mi v hlavě začaly rojit myšlenky jak je tenhle odstín senzační. A jelikož jsem se druhý den vyskytovala poblíž drogérie, tak se nedalo jinak a musela jsem si obdobný odstín pořidi nejlépe HNED! Koukala jsem po kde jaké značce a odstínu až jsem ve finále sáhla po rtěnce Essence Barely there!, který mi přišel nejvíce podobný vzorečku z Oriflame.
Podobný možná barvou je, ale tím veškerá podobnost končí. To, čím je rtěnka cítit se rozhodně nedá nazvat lákavou vůní. Při první nanesení mi přišla vůně i chuť (resp. pachuť) až chemická. Sama o sobě rtěnka na rtech vypadá hezky, ale ten pocit než si na ni na rtech zvyknu je zvláštní. S koupí rtěnky nejsem úplně spokojená, ale ta barva se mi opravdu líbí... nu, a co teď... Cena odpovídá kvalitě :)
 
Jakou máte zkušenost vy se rtěnkami s Essence?


9 komentářů:

  1. Tak to máme dnes stejné rtěnkové téma. Já v té Essenci nejedu vůbec, ani ty jejich laky na nehty mě neberou a nekoukala jsi třeba po odstínu u G. Salvete? Dolcezza - to jsou výborné rtěnky za slušnou cenu, teď mají i akci v Teta, ale teda nevoní :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky GS, jsem spíše jen tak proběhla, chtěla jsem zejména matnou a tu jsem tam hned nazahlídla, ale děkuji za tip, určitě se na ně pořádně podívám. Hlavně proto, že tvoje tipy mě nikdy nezlamaly :)

      Vymazat
  2. Ty jo, ta barva je moc hezká, ale jak říkáš, od Essence rtěnek se nedá čekat nic moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím hledat stejný odstín v lepší kvalitě :)

      Vymazat
  3. tyhle myslenkove pochody jsou mi jaksi zname :))))

    blog she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě, že v tom nejedu sama :)

      Vymazat
  4. Noo myslím že od nich žádnou nemám.. Ale v mé sbírce kdo ví, spíš bych ji možná nenašla ani kdybych ji měla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ta barvička je opravdu moc pěkná:-) Měla jsem rtěnky od Essence ráda asi 4 roky zpátky, než tam dali novou kolekci. Teď vlastně ani nevím, co že za rtěnky mají. Když už jsem u levnější kosmetiky, tak jedině rtěnky S-he :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od S-he jsem rtěnku ještě neměla... teď se chystám na nějaký kousek od Gabrielly Salvete, tak jsem zvědavá jak mě přesvědčí.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...