úterý 20. srpna 2013

Návrat domů s překvapením

Poslední dobou jsem více pryč než doma, ale tak pořádné prázdniny by tak snad probíhat měly. Radost z návratů domů mám o to větší, když na mě čeká nějaké to překvapení. Například při posledním návratu na mě čekal doma balíček, který obsahoval v současnosti populární balzám na rty Crazy Rumor. Tohle potěšení jsem vyhrála v giveaway a Marianne a tímto jí ještě jednou děkuji.



Složení: bio jojobový olej, olej ze semen Makadamie, bio extra panenský olivový olej, bio bambucké máslo, kandelila vosk, sojový vosk, přírodní bio příchutě a/nebo čisté esenciální oleje, vitamin E, bio karnaubský vosk, výtažek z listů rozmarýnu, přírodní stévie.


K prvním dojmům z balzámu patřilo samozřejmě nadšení, protože jeho koupi zvažuji už delší dobu. Na první očichání a namazání se stal ovšem nepřekonatelným oblíbencem. Jedná se o balzám raspberry sherbet a ačkoli né všechny sladké ovocné vůně u mě dostávají šanci, tahle vůně si mě svou sladkou nenápadností získala. U balzámů na rty jsem většinou věčným remcalem, jedny mi dělají zbytečně bílý mastný povlak, jiné mi příjdou moc tuhé, další mají pachuť... Tenhle mi sedl po všech stránkách, pachuť nikde, tuhý tak akorát, žádná bílá stopa po namazání. Vsakuje se tak nějak běžně a zanechává rty hebké. Třešinkou na dortu spokojenosti je už jen to bezchybné složení :)

Co vy a balzámy na rty? Raději barevné či bezbarvé?




4 komentáře:

  1. Jsem moc ráda že se líbí. Já jsem si je taky velmi oblíbila a to nejen kvůli báječnému složení. Líbí se mi taky, že nejsou testované na zvířatech. A jestli barevné nebo ne, to je mi jedno. :) Ještě jednou díky za recenzi.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám moc ráda balzámy, buď bezbarvé nebo jen hodně slabě zbarvené.

    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...