neděle 4. srpna 2013

Na výročí nový oči...

Rok se s rokem sešel a s přítelem nám přibyl další křížek na zápraží. Ačkoli jsme měli plánů miliony, rozhodli jsme se, že nakonec strávíme víkend jen tak posezením s přáteli a poflakováním. Včera když jsme se chystali za přáteli, tak jsem si říkala, že na večer bych se mohla trochu přimalovat.

Celé oko je pokryto jemným růžovým odstínem. Líčení mělo výrazné, tmavé kraje ve vnější straně oka, které byly vytvořený tmavě fialovou a červenofialovou barvou. (Z fotky to moc vidět není, zdá se mi nějaká přesvětlená). Ve vnitřní hraně oka jsou třpitivé khaki stíny. Při pohledu na fotku mi však příjdou záhadné oranžové "rámy" víček, protože s žádnou takovou barvou jsem nepracovala. Myslím, že můj drahý foťák už opravdu postupně odchází do věčných lovišť. Jednu dobu jsem velmi často nosila různé kombinace růžové, proto ve své sbírce mám spoustu no name paletek a monostínů. A musím říct, že s některými "neznámými" stíny jsem velmi spokojená.

Co jsem tedy použila?
stíny od Avonu, přesný název netuším, dostala jsem je jako dárek a jak můžete vidět, tak ty světle růžové jsou u mě opravdu oblíbené
růžové barvy z paletky od Avonu kombinuji s těmito no name stíny (flormar), nejčastěji jsem z této paletky používala bílou, ale ta se mi jednou celá vysypala, takže po ní už nejsou ani stopy
poslední stíny, které jsem použila jsou stíny od Essence - 45 back ti khaki (metallic effect)
a třešničkou na dortu jsou mé oblíbené linky od Dermacolu, dlouho jsem hledala linky, které mi sedí a se kterými mi to půjde až jsem zůstala u těchto

Máte taky nějaké oblíbené "bezejmenné" kosmetiky?

12 komentářů:

  1. uzasne zladene farby!

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že balzám crazy rumors došel. :) Ráda si recenzi přečtu!

    OdpovědětVymazat
  3. Gleys,
    Jak se ti zdaji ty stíny od avonu...?
    Děkuji, paja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Color Beam, zdá se mi, že ty barvy nebarví vůbec tak jak bych si představovala, respektive po nanešení vypadají jinak než v paletce (zejména ty dvě světlé barvy), bohužel. Časem jsem si na jejich menší intenzitu a jiné barvení oka zvykla. Znovu si je, ale určitě nepořídím, příjde mi, že některé i levnější stíny jsou schopny barvit více a lépe. Možná je to jen u téhle paletky, nemůžu soudit, více stínu od avonu jsem neměla.

      Vymazat
    2. Ktere levnější podle tebe barvi více a lepe..?

      Vymazat
    3. zdá se mi, že i obyčejné stíny flormar barvily více, ale jinak když má člověk štěstí seženě pěkně barvící stíny i u NYC, což byvá myslím v Rossmannu... nechci tě přímo odrazovat od nákupu těch avon stínů, ale já s nima spokojená teda nebyla, nevím jak barví jejich ostatní stíny, ale tyhle mě fakt netěšily :-D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...