středa 3. července 2013

Kdo maže, ten jede...

Tak se na mě usmálo štěstí a na mém oblíbeném blogu u Em jsem vyhrála milou pozornost v podobě dárku. Oč větší byla spokojenost, když jsem zjistila, že se v balíčku ukrývá úžasné tělové máslo s příjemnou vůní . Krémů není nikdy dost a zejména těch, které mají minimum škodlivin.
Obrázek
Alverde - körperbutter
Složení: aqua, glycine soja oil, glycerin, alcohol, cetyl alcohol, cetearyl alcohol, glyceryl stearate citrate, butyrospermum parkii butter, olea europaea fruit oil, cucumis melo fruit extract, helianthus annuus hybrid oil, mangifera indica seed oil, xanthan gum, tocopherol, helianthus annuus seed oil, ascorbyl palmitate, parfum, linalool, limonene
Obrázek
Krém s jemnou vůní medového melounu má příjemnou konzistenci a dobře se roztírá. V obsahu můžeme vidět linalool a limonene, které jsou podle kosmetické databáze EWG's Skin Deep hodnoceny jako přijatelné. Dále je součástí krému bambucký tuk, olej olivovníku evropského, extrakt z cukrového melounu, extrakt ze slunečnice a olej z jejich semen, olej z mangovníku indického. Rozhodně se nejedná o jediný krém z této řady, který si zaslouží pozornost. A jeho dalším plusem je, že krásně promasťuje vysušená místa kůže.


Obrázek



3 komentáře:

  1. Jsem ráda, že Tě máslo potěšilo. Já už jsem si na něm stihla vypěstovat závislost - tahle vůně se moc povedla :-), takže nemám ani potřebu hledat nové - stejně mi připadá, že tělových másel cenově přijatelných a přijatelných složením je nějak pomálu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta vůně je opravdu velice příjemná, myslím, že ji nic nepředčí, ale i tak se chci kouknout jaké další varianty ještě nabízejí... fakt jsem moc ráda, že jsem na tohle máslo díky tobě přišla :)

      Vymazat
  2. Aj ja som toto masielko od eM:-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...