úterý 30. července 2013

Jak na póry...

Ucpané póry jsou peklo a určitě netrápí jen mě. Mám to štěstí v neštěstí, že je mám ucpané zejména v oblasti nosu a ve zbytku obličeje nejsou tak výrazné. Vyzkoušela jsem na ně různě peelingy, čistící gely a všemožné zázraky, které kýžený zázrak neudělaly. A tak jsem dál zkoušela všechny novinky a babské rady až jsem se dopracovala k vyzkoušení náplastí na nos.
Obrázek
U mé oblíbené značky Tiande jsem našla rovnou dva druhy náplastí na póry. A předem předesílám, že jedny náplasti se pro mě po prvním použití staly naprostým číslem jedna. Použití obou náplastí je velmi snadné, stačí jen pečlivě omýt obličej, následně namočit nos vodou a nalepit náplast těsně k nosu. Náplast by se měla na nose nechat do úplného vyschnutí, což může být 10-15 min., poté můžeme náplast sejmout.

Čistící náplast Čisté póry Master Herb
Složení: gossypium herbaceum powder, VP/VA copolymer, polyvinyl alcohol, glycerin, bentonite, citrus aurantinum  dulcis flower water, titanium dioxide, hamamelis virginiana leaf extract, glyceryl stearate, methylparaben, CI 77004 
Obrázek
Náplasti jsem zkoušela dvakrát a ani jednou mě nepřesvědčily o své úžasnosti. Jako velké množství jiných výrobků voní náplast bylinami, ale ani jejich koncentrace nepomohla při čištění ;-) po sejmutí náplasti jsem měla pocit, že se nos pouze "opotil" a na náplasti byly stopy jen po kapičkách potu nikoli po úcpaných pórech. Ve složení můžeme nalézt pudr z bavlníku bylinného, výtažek z květu pomeranče červeného a výtažek z listů vilínu virginského. Rovněž mě moc netěší, že obsahují konzervační methylparaben.

Čistící náplast na nos Bambusové uhlí
Složení: cotton, polyvinyl alcohol, bambusa arundinacea leaf extract, ascorbic acid, tocopherol, titanium dioxide, hamamelis virginiina leaf extract, lactic acid, parfum
Obrázek
Náplasti s bambusovým uhlím, mě příjemně překvapily. Po jejich vyschnutí a sejmutí z nosu na jejich povrchu ulpělo opravdu velké množství ucpaných pórů. Sama jsem nevěřila, jakou plochu nosu vyčistili. Samozřejmě nezmizely hned všechny nečistoty, ale jejich velká část byla za relativně krátkou dobu pryč a to považuji za úspěch. Tyto náplasti jsem zkoušela i na příteli, jež pracuje v prašném prostředí a u jeho velmi ucpané póry tato náplast zachytila. Musím uznat, že tyto náplasti, narozdíl od předchozích, zůstanou v mé poličce delší dobu. Ve složení náplastí můžeme najít bavlnu, extract z listů bambusu obecného, dále náplast obsahuje vitamín C (přirozeně se vyskytující organickou sloučeninu s antioxidačními vlastnostmi = ascorbic acid), výtažek z listů vilínu virginského a kyselinu mléčnou (lactic acid).

Jakou máte radu na póry vy?


4 komentáře:

  1. Opět se ptám, můžeš mi říct, kde bych je mohla sehnat? :) Díky

    OdpovědětVymazat
  2. Mne pomaha len pravidelne plat cistit ciatit a cistit..hlavne teda cistiacimi gelikmi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám vždycky období, kdy se mi póry více ucpávají, ale teď používám zmýdelněný olivový olej (v podstatě olivové mýdlo) a dlouho jsem tyhle pásky nemusela použít... takže čištění je základ to máš pravdu

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...