středa 31. července 2013

Dovolenkový relax a jeho líčení...

Letos jsem se prázdnin nemohla dočkat. Pořád jsem měla pocit, že mám málo času a školu jsem si užila až do posledního června, zkouškové se mi zdálo opravdu nekonečně dlouhé. A i přes to, že jsou prázdniny v plném proudu, pocit nestíhání se neztratil. I prázdniny se mi zvládly zaplnit velmi rychle, není týdne, kdy bych neměla program... ale je rozdíl unavit se a mít málo času kvůli povinné, nutné a nezábavné činnosti nebo kvůli něčemu, co vám dělá radost. Za červenec jsem toho stihla již opravdu dost a ráda bych se s vámi podělila alespoň o pár střípečku. Jedná se o střípky, resp. snímky z dovolené v Egyptě. Tahle země mě opravdu okouzlila a myslím, že ji dlouho nic nepředčí.



I dovolená se u žen samozřejmě pojí s líčení, dovolenou si chce každý užít a při tom vypadat krásně. Mým požadavkem na letní líčení bylo zejména snížení času tráveného v koupelně. Rozhodla jsem se, že zvolím barvení pouze dvoumi barvami a na zvýraznění rychlou linku. Jak můžete vidět, tak celé víčko je nabarveno měděným odstínem a rámování oka stříbrně metalickým stínem, do kterého je vsazena černá linka. Stíny jsou nenápadné a oči i přes to působí výrazně.


Při líčení jsem využila:
Oční stíny značky Essence - 59 copper island (shimmer effect)
Oční stíny značky Essence - 45 back ti khaki (metallic effect)
Tekuté linky Dermacol - Ultra Black eyeliner

Co okouzlilo tyto prázdniny vás? A jak měníte své líčení na léto?





4 komentáře:

  1. Já mám taky na léto mám ultra jednoduché líčení - obdivuji Tvoje linky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pochvalu, ale přiznám se, že ze začátku to byly nervy, teď už jsem našla grif jak na ně :)

      Vymazat
  2. Linky máš opravdu perfektně udělané:-).
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, tyhle linky mají fajn aplikátor, se štětečkem mi to moc nešlo :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...