pátek 12. července 2013

Boj se slunečními paprsky

Po delší odluce opět přidávám nový příspěvek. Jelikož se chystám na dovolenou za pořádným sluncem, tak je na místě zvolit vhodný opalovací krém. V obchodě u regálu jsem stála opravdu dlouho a nakonec jsem obchodů prošla více až jsem konečně objevila malý zázrak.


Sebamed Sun Care SPF 50
Složení: aqua, dibutyl adipate, octocrylene, titanium dioxide (nano), C12-15 alkyl benzoate, glycerin, dimethycone, butyl methoxydibenzoylmethane, diethylamino hydrobenzoyl hexyl benzoate,  VP/eicosene copolymer, bis-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyl triazine, microcrystalline cellulose, panthenol, tocopheryl acetate, diethylhexyl butamido triazone, ethylhexylglycerin, sodium cetearyl sulfate, silica, benzyl alcohol, parfum, xanthal gum, sorbic acid, disodium EDTA, lauryl glucoside, polyglyceril-2 dipolyhydroxystearate, cellulose gum, glyceryl stearate, cetearyl alcohol, cetyl palmitate, cocoglycerides, phenoxyethanol, dehydroacetic acid, inulin, lecithin.
Obrázek
Krém nádherně voní, regeneruje a hydratuje pokožku. Chrání před UVA/UVB a obsahuje vitamíny E a B6, které přispívají k ochraně a regeneraci buněk. Krém, oproti ostatním opalovacím krémům neobsahuje oleje, které ucpávají póry, dále neobsahuje alkohol, barviva, parabeny, parafín, PEGy a ani PABA ester a akrylamid. Nanáší se bez pocitu mastnoty a je odolný proti vodě a písku. Jediná škodlivá látka, která se nachází ve složení je sulfát (sodium cetearyl sulfate).

Čím se chráníte proti sluníčku vy?


5 komentářů:

  1. Ahoj, ahoj!
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway. Budem veľmi rada, keď sa zapojíš :°))
    http://mylittle-shelter.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway_22.html

    OdpovědětVymazat
  2. Uži si dovolenku :)
    ja tuto značku ani nepoznám :( ale zaujala ma...
    ja používam od Garnier,na detskú pokožku,tiež s faktorom 50.


    pozývam ťa na mój blog,len pred nedávnom založení,budem rada ak sa pridáš k pravidelným čitatelom :)

    OdpovědětVymazat
  3. užívaj si slniečka a dobre sa natieraj! túto značku síce nepoznám, ale každý krém na opaľovanie je dobrý, pretože veľa UV naozaj škodí :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. já od této značky měla kdysi dětské mýdlo a ještě nějaký krém... proto jsem se teď rozhodla zkoušela i opalovací krém a můžu říct, že to byla dobrá volba, dobře se roztírá a opravdu je silným ochráncem před sluníčkem, místa, která jsem nemazala pořádně se mi smahla, ale ta, kterým jsem se věnovala poctivě se mi hezky opálila

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...