pátek 21. června 2013

Péče o obličej

Obličej každé ženy si zaslouží alespoň nějakou péči. Pamatuji si, když jsem nepoužívala žádné krémy a na odličování a čištění obličeje jsem také tolik nedbala (no jo, ta mladická nerozvážnost ;-)). A musím říct, že pravidelná péče je opravdu vidět. Na obličej používám jak čistící gel, tak čistící masky a rovněž krémy. Dnes jsem se rozhodla vynést na světlo krémy, které momentálně používám.



 Vyživující krém na vrásky s matovým účinkem 50 gr. Tibetian Herbs
Složení: aqua, propylene glycol, xanthan gum, allantoin, mineral oil, octadecanol, monoglyceride, ethylhexyl palmitate, vaseline, dimethyl silicone oil, methylparaben, propylparaben, vitamine E, saffron extract, flavor
Tento krém už chvilku používám, má příjemnou konzistenci a dobře se roztírá, jsem s ním víceméně  spokojená. Stačí vetřít jen trošku, ale trochu mě znepokojuje jeho matovací učínek, který podle mě není moc velký. Používám jej hlavně pod make-up, takže mě to ve finále až tak nevadí. Při pohledu na složení jsem objevila rozdíl mezi složením uvedeným přímo na krabičce a složením v češtině. Rozhodla jsem se zde napsat původní složení (nikoli to české). Při kontrole složení jsou na první pohled vidět methylparaben a propylparaben, což mě mrzí o to víc, že jsem si tento krém oblíbila. Mezi přírodní složky patří extrakt z šafránu a obsah vitamínu E.

Regenerační krém na obličej 50 g
Složení: aqua, glycerin, acrylates/akrylamide copolymer, scoparia dulcis extract, hydrolyzed soya protein, ethyl ascorbic acid, phenoxyethanol, hyaluronic acid, parfum, disodium EDTA
Tento krém mi od prvního použití příjde "lepivý", používám jej večer a ve velmi malém množství a podle mých zkušeností zrychluje hojení kůže - různé oděrky a škrábance z obličeje rychle mizí. Krém rovněž obsahuje extrakt z rostliny scoparia dulcis, která pochází z Bornea Ve složení jsem objevila ještě phenoxyethanol, který je konzervační látkou, jeho škodlivost je hodnocena jako nepříliš velká.
 
Vyrovnávací denní krém 50 g
Složení: aqua, propylene glycol, glycerin, staeryl alcohol, cetearyl alcohol, paraffinum liquidum dimethicone, isopropyl miristate, ethylhexyl methoxycinnamate, titanium dioxide, aloe barbadensis extract, carbomer, tocopherol, allantoin, methylparaben.
Krém, který používám velmi dlouho a až teď jsem pořádně prokontrolovala jeho složení. Krém se krásně roztírá, rychle vsakuje a matuje, čímž u mě vede. Jak ale můžete vidět obsahuje metylparaben a paraffinum, které patří v kosmetice mezi škodlivé látky. Dále rovněž obsahuje ethylhexyl methoxycinnamate, který ovlivňuje hormony štítné žlázy, na škále hodnocení EWG's Skin Deep se nachází v průměrné škodlivosti.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...