sobota 15. června 2013

Doplnění kosmetické poličky

Dnes jsem po delší době začla na nákup do Tiande, konečně jsem si pořídila balzám na vlasy Master Herb a už se těším na vlasopéči s množstvím bylin. Dále jsem se odhodlala ke koupi prostředku zmírňujícího celulitidu, sůl na celulitidu z chilli papriček a kopec mých oblíbených a přesto různých náplastí.


Prostředek zmírňující celulitidu 150 ml
Složení: aqua, algae extract, glycerin, propylene glycol, CI47005, CI61570, paullinia cupana powder, camelia sinensis extract, titanium dioxide.
Tento výrobek mě lákal už dlouho a o to víc jsem zvědavá na účinky, když složení je na první pohled tak lákavé. Ačkoli jsou součástí dva druhy barviv, ani jedno nepatří mezi zmiňovaná škodlivá barviva. Z přírodních látek je zde velký obsah extraktu z řas, prachu paulinie nápojné (jejíž semena jsou známá jako guarana) a poslední přírodní složkou je extrakt čínského čajovníku.

Sůl na celulitidu s olejem z chilli papričky 80 g
Složení: maris sal, propylene glykol, glycerin, stearyl alcohol, hydroxyethylcellulose, capsicum annuum extract, parfum, CI15510.
O této soli jsem toho slyšela už hodně kladného, proto jsem se rozhodla ji vyzkoušet a to zejména v kombinaci výšše zmíněného gelu. Ze složení můžeme na první pohled vyčíst barvivo CI15510, které patří mezi škodlivé, ale nahází se na úplném konci výčtu, v soli ho je tedy obsaženo méně než 1%. Základem přípravku je samozřejmě sůl, v tomto případě se jedná o sůl mořskou a samozřejmě o extrakt chilli papričky (capsicum annuum, tedy papriky roční).


2 komentáře:

  1. Na tu sůl jsem slyšela jen samou chválu:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sůl momentalně testuji a teda po první vyzkoušení musím říct, že její působení je opravdu cítit a opravdu prohřívá. Věřím, že si u mě najde své místo.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...