pátek 21. června 2013

Aby bolest nebolela...


Když tě něco bolí, tak to zalep. Kdyby to bylo všechno tak snadné... a ono je. Při prvním setkání s těmito náplastmi jsem byla dost nedůvěřivá... přece mi "nějaká" náplast neuleví od bolesti, ale opak byl pravdou. Po otevření kteréhokoliv balíčku náplastí vás příma porazí bylinná vůně. A teď teda hrrrr na ně...

Náplasti + maska SPA technology

Kosmetický fytopatch na tělo Wutong
Složení: pinus sylvéstris gum, lanolin, petrolatum, zinc oxide, cinnamomum cassia oil, epherda distachya extract, eucalyptus globulus extract, angelica acutiloba extract, clematis vitalba flower extract, commiphora myrrha gum extract, mentol.

Náplasti, které tlumí bolest, odstraňují otoky a zmírňují místní prokrvéní. Nejenže hezky voní, ale také po nalepení příjemně hřeje a opravdu ulevuje od bolesti. Ve složení najdete borovici lesní, olej skořicovníku čínského, extrakt chvojníku dvouklasého, extrakt blahovičníku kulatoplodého, extrakt anděliky acutiloby, extrakt květu plaménku bílého, extrakt myrhovníku pravého a mentol.

Kosmetický fytopatch na tělo Jian Kang
Složení: pinus palustria oil, lanolin, petrolatum, zinc oxide, epherda distachia extract, zingiber officinale root extract, panex ginseg root extract, cinnamomum casia oil, camphor, mentol.
Jestli něco patří mezi moje TOP oblíbence, tak jsou to rozhodně tyto náplasti Jian Kang. Nejenže působí proti bolesti, ale hlavně proti zánětu až jsem tomu nechtěla věřit. Ač na to nemám zrovna věk, tak jsem chytla dětskou spálovou angínu. Během noci jsem měla krk jak spálený a takový neskutečný otok na krku z toho zanícení, že jsem nemohla ani jíst, ani pít, málem se ani nadechnout. Než jsem se dostala k doktorce chtě nechtě jsem musela zakročit něčím z domácí lékárničky a světe div se, do druhého dne jsem měla otok poloviční a další den po otoku ani stopy. Náplast mi příjde o dost silnější než předchozí Wutong a úspěch je zaručen. Obsahuje olej borovice bahenní, extrakt chvojníku dvouklasého, zázvoru, ženšenu pravého, skořicovníku čínského, mentol a esenciální oleje.

Fytonáplast Zhui Feng
Složení: pinus sylvestris oil, rubber latex, petrolatum, zinc oxide, angelica keiskei root extract, silax alba bark extract, carthamus tinctorius flower extract, lanolin, boswellia serrata extract, cinnamomum cassia oil, capsicum annuum fruit extract, commiphora myrrha oil, borneol, camphor, mentol.

Poslední zmíněná náplast je určená na podporu procesu regenerace buněk a posiluje obranyschopnost kůže. Při prvním nalepení jsem měla pocit, že uhořím. Náplast asi obsahuje ještě větší koncentraci bylin a proto je její působení více cítit než u předchozích. Použila jsem ji na začínající ekzém či co to bylo a do rána jsem byla bez něj. A teď ke složení. Opět se v náplasti nachází borovice lesní, extrakt anděliky keiskei, bílé vrby, květu světlice barvířské, kadidlovníku pilovitého, olej skořicovníku čínského, extrakt chilli papričky roční, myrthovníku pravého, mentol a esenciální oleje.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...